Witaj!

Jeśli masz trochę bardziej puszystą tuszę niż inne dziewczyny (i nie tylko) i źle się z tym czujesz bo nie możesz nic na siebie włożyć bo tu wystaje, tu za krótko, tu pogrubia to znajdziesz tu pomoc i porady której potrzebujesz!!

Serdeczne zapraszam! (;

poniedziałek, 24 września 2012

#16 Modnie czy pożytecznie ?

O to jest pytanie..
Wybrać modne, śliczne botki czy pożyteczne wiązane, ponad kostkę?
Podczas niedzielnego wypadu z Riczardem wraz z jego rodzicami na golfa przekonałam się że moje buty oprócz tego że dobrze wyglądały były do niczego. Czasem padał deszcz ale mokra trawa i tak była mokra, tak samo jak moje skarpetki..

Jeśli chciałabym super botki, ze skórki, musiałabym wydać ponad 250 pln wzwyż .. ale czy jasna skóra jest idealna na deszczowe, brudne jesienne dni?

Według mnie najlepsze były by superaśnie żółte lub różowe kalosze..

 Śliczne prawda? Kosztują tylko ok. 440 pln..
Oczywiście znajdą się i tańsze, na które było by mnie prędzej stać, ale ciekawe jaka jakość..

Tak czy siak moje botki trafiają do kosza na śmieci ! Woho..
Zastanawiam się czy nie wyjąć z szafy zimowych Martensów..
Rano bywa cholernie zimno..











Riczarda mama uroczyła mnie cudnym upominkiem!















Przyjemne, delikatne i kuszące!




Dzisiaj nie było GOD day..

1.Z rana wypadł mi telefon z kieszeni.. PĘKNIĘTY EKRAN....
2. IDIOTYCZNY NAUCZYCIEL I JEGO SYSTEM OCENIANIA WTF?!

+++    A
++      B  
+        C
OK     D
~         E
-          F


Pojebało gościa chyba.. Od kiedy to w system weszły jakieś plusy, minusy, po chuj mi ten kaktus.....


Tak czy siak Amelcia zasnęła w moim łóżku, tak słodko śpi że aż szkoda ją przenosić. Rano zapewne zrobi mi pobudkę i zażyczy sobie włączenia bajki!


XOXO Dominika!



2 komentarze: