Witaj!

Jeśli masz trochę bardziej puszystą tuszę niż inne dziewczyny (i nie tylko) i źle się z tym czujesz bo nie możesz nic na siebie włożyć bo tu wystaje, tu za krótko, tu pogrubia to znajdziesz tu pomoc i porady której potrzebujesz!!

Serdeczne zapraszam! (;

wtorek, 18 września 2012

#11Wtorek, wtorek.

Buu...
Najpierw mała skarga na mój cudowny sweterek..
Otóż dzisiaj miałam zdjęcia klasowe więc postanowiłam ubrać czarny t-shirt, sweterek, czarne leginsy  i ponad kostkę czarne 'ala' kozaki. Po godzinie zauważyłam totalny koszmar. Na leginsach i t-shirt'cie pojawiła się masa kłaków ze swetra! Mogłam się tego spodziewać ale nie w takiej ilości! Jestem zrozpaczona.. :( Mam nadzieję że to był pierwszy i ostatni raz i że po praniu się to więcej nie powtórzy..



PO SZKOLE..
Zawsze jest czas na dobrą kawę gdy na dworze zimno a pociąg jeszcze nie przyjechał na stację :)




















A TERAZ CZAS NA.. PONCZO !!!
























Takie mięciutkie ! <3




I jeszcze mały bonus.
Np. na kolację z ukochanym albo jakąś imprezę :)







































XOXO Dominika!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz