Witaj!

Jeśli masz trochę bardziej puszystą tuszę niż inne dziewczyny (i nie tylko) i źle się z tym czujesz bo nie możesz nic na siebie włożyć bo tu wystaje, tu za krótko, tu pogrubia to znajdziesz tu pomoc i porady której potrzebujesz!!

Serdeczne zapraszam! (;

wtorek, 18 września 2012

#12 Koktajl! A raczej Twoja własna ACTIVIA!

Zapomniałam zjeść kolację.. W sumie nawet nie miałam ochoty na kanapki kolejny dzień z rzędu! Rozejrzałam się i zobaczyłam kilka ciekawych składników ! Czary-mary i wyczarowałam pyszny i łatwy koktajl bananowo-jabłkowy !



Żeby zrobić taki koktajl potrzebujemy:

* Blender
* Miska
* 1 Banan
* 1 Średnie jabłko
* 3 Suszone śliwki
* 2 Suszone morele
* 1/4 szklanki mleka
* 3/4 szklanki jogurtu naturalnego
* Garstka owsu jak do owsianki

Sposób przyrządzenia :
1. Banana i jabłko kroimy na 4 kawałki i wrzucamy do miski razem z śliwkami i morelami.
2. Zalewamy mlekiem i jogurtem.
3. Miksujemy.
4. Na końcu dodajemy owies i mieszamy łyżką.

Gotowe!
Lekkie i zdrowe!

Banana i jabłko można równie dobrze zastąpić  innymi owocami np. brzoskwinią, gruszką, winogronami, śliwkami, truskawkami, pomarańczą, kiwi, ananasem, czym tylko sobie zażyczysz !

Mam nadzieję że wam zasmakuje !:)

2 komentarze: