Witaj!

Jeśli masz trochę bardziej puszystą tuszę niż inne dziewczyny (i nie tylko) i źle się z tym czujesz bo nie możesz nic na siebie włożyć bo tu wystaje, tu za krótko, tu pogrubia to znajdziesz tu pomoc i porady której potrzebujesz!!

Serdeczne zapraszam! (;

środa, 19 września 2012

#15 Na PKP..

Wyłoniłeś się z tłumu gdy po ulicy (peronie) beztrosko szłam, Twoje światło poraziło mnie w dzień.


W drodze powrotnej do domu na stacji PKP cholernie przykuł mój wzrok pewien chłopak. Na oko 21 lat, ciemny krótko ścięty blondyn ok.185cm.. Wyglądał tak dobrze że w ciągu jednej chwili zapamiętałam jego ubiór. Oddałabym 10 zł żeby go jeszcze raz spotkać! CIACHO.
Lubię chłopaków w takim stylu.. Haha :D No ale mam już wybranka więc pozostają mi sny których nie kontroluję i nie mogę nic poradzić że np. takie o to CIACHO zaprasza mnie na kawę. W końcu fajny kumpel to nie zdrada ;) !

O to zestaw który miał na sobie. Dzięki temu że mnie wyminął zobaczyłam markę spodni, tak to by było trochę trudno rozpoznać. No i tak czy siak wzrok sam się pokierował na PUPĘ.. Haha :D..





























XOXO Dominika!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz