Witaj!

Jeśli masz trochę bardziej puszystą tuszę niż inne dziewczyny (i nie tylko) i źle się z tym czujesz bo nie możesz nic na siebie włożyć bo tu wystaje, tu za krótko, tu pogrubia to znajdziesz tu pomoc i porady której potrzebujesz!!

Serdeczne zapraszam! (;

niedziela, 10 czerwca 2012

#003 Sunshine

Początki są trudne , taka jest prawda.


Dzisiaj mam zestaw nie wiem jak go ubrać w słowa. Ostatnio tak ubrana wybrałam się do szkoły. Oczywiście zrezygnowałam z obcasów bo nie wypada.. Zamiast czółenek wybrałam trampki tak, trampki się tu fajnie wpasowały w sumie. Taki mały uroczy zestaw!




























CIEKAWOSTKA NR.001

Lekki makijaż i delikatne perfumy odejmą Ci od razu parę kilogramów!



XOXO Dominika.



2 komentarze:

  1. Tylko podziwiać.
    Ja z wiekiem złapałam paręnaście kilogramów i źle mi z tym.
    Jak zobaczyłam Twoje stylizacje, to szczerze przyznam, ze ładna z Ciebie dziewczyna a rozmiar 40+ pasuje do Ciebie.

    Promyki śle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, bardzo mi miło i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń