Witaj!

Jeśli masz trochę bardziej puszystą tuszę niż inne dziewczyny (i nie tylko) i źle się z tym czujesz bo nie możesz nic na siebie włożyć bo tu wystaje, tu za krótko, tu pogrubia to znajdziesz tu pomoc i porady której potrzebujesz!!

Serdeczne zapraszam! (;

sobota, 9 lutego 2013

#25 wielka motywacja.

Znowu się obijam. Przerwa świąteczna mała już się dawno zakończyć alen mi się wciąż chce wpierdalać.
I nie to że marcheweczka czy jabłuszko tylko kurde ciacha.

Zawrócił mi w głowie ostatnio pewien facet. MĘŻATY, inteligentny, przystojny i umięśniony.
Rzecz oczywiście oczywista że mowa tu o AdBusterze. Muszę zmotywować Ryska do siłki, te muskularne ciało mnie rozwala.

Dziwnie ale tak jakoś się stało że AdBuster mnie aż zmotywował do ponownego zabrania się za siebie. Stało sie to po tym jak obejrzałam jego filmik odnośnie bycia jak Jan Bachowicz.

Cytując Marka:

"Jeśli chce Ci się iść trenować to idź, jeśli Ci się nie chce to biegnij trenować."

Pech chciał że ja zajęta no i on też.. :3

NIE MA OPIERDALANIA SIĘ to bardzo wrażliwe teraz dla mnie słowa.

Pieprzony śnieg niech już stopnieje no..

Gdyby on powiedział żebym skoczyła z mostu to bym cholera skoczyła.

Idę pobiegać..
Wszystko jest możliwe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz