Witaj!

Jeśli masz trochę bardziej puszystą tuszę niż inne dziewczyny (i nie tylko) i źle się z tym czujesz bo nie możesz nic na siebie włożyć bo tu wystaje, tu za krótko, tu pogrubia to znajdziesz tu pomoc i porady której potrzebujesz!!

Serdeczne zapraszam! (;

piątek, 4 stycznia 2013

# 23 Miki mouse!

Witajcie moi drodzy :)
Ostatnio mnie trochę nie było, ale już jestem. Świątczna przerwa mineła.
Dzisiaj pokażę wam nowy zakup, dość dziecinnie poważny!
To moja kreacja na dwudzieste urodziny mojego chłopaka :)

Marynarka doda mi powagi a koszulka w postacie Disnya doda mi uroku ;)! Będzie super!

Za tydzień przyjdzie przesylka z drobiazgami! Z czym pojawi sie parę rezenzji odżywek a nawet nowości: eksprsowego wysuszacza ! Cikawe czy dobry ;) !

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz